Välkommen!


Jag har skrivit den här bloggen för att dokumentera vår väg till vårt drömhus men också för att vänner, familj och övriga som är intresserade att följa detta. Jag har skrivit om vårt husbygge, inspiration m m och vill ni följa ett helt bygge från planering till färdigt hus så börja läs. Vi har ritat huset själva men snickrandet har gjorts av Svenska Familjehus som vi haft totalentreprenad med .

fredag 20 januari 2012

Elkillarna fixade på stört!

Åkte till bygget på lunchen, ringde el-Anders och efter 5 minuter var två killar på plats. Det visade sig att det jag trodde var ett kasst placerat uttag var utomhusgivaren och den lampa jag saknade fattades. De skulle nu dra för lampan och dessutom flytta på eluttaget som de satt mitt på väggen. Superbra killar. TACK än en gång!
Plats för utomhusgivare. Den kan vi måla för att "gömma".

Garageporten. Igår var den fin i mörkret, i solljuset ser den blå ut...men den ska
vara grafitgrå. Det blir nog bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar