Välkommen!


Jag har skrivit den här bloggen för att dokumentera vår väg till vårt drömhus men också för att vänner, familj och övriga som är intresserade att följa detta. Jag har skrivit om vårt husbygge, inspiration m m och vill ni följa ett helt bygge från planering till färdigt hus så börja läs. Vi har ritat huset själva men snickrandet har gjorts av Svenska Familjehus som vi haft totalentreprenad med .

torsdag 29 mars 2012

Sista rycket

och jag har inte ens varit där idag. Så blir det ibland när bilarna inte är på plats. Takduschen är på plats i huset för montering imorgon! men vi är ff utan slang och munstycke till badkaret...men jag får köpa en i helgen. Vi ser fram emot en helg med byggstäd i hela huset samt lite utomhus. Imorgon har jag möte med en kille som ska gå igenom stadsnätet och efteråt ska El-M informera mig om datanätet. Hur gick detta till?? Jag har hela processen sagt att jag överlämnar tekniken till K eller S - då kan ingen av dem vara med...och då får jag ta det. Inte ett dugg intresserad, jag vill bara att allt ska fungera - ska lämna över till dem så fort jag kan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar