Välkommen!


Jag har skrivit den här bloggen för att dokumentera vår väg till vårt drömhus men också för att vänner, familj och övriga som är intresserade att följa detta. Jag har skrivit om vårt husbygge, inspiration m m och vill ni följa ett helt bygge från planering till färdigt hus så börja läs. Vi har ritat huset själva men snickrandet har gjorts av Svenska Familjehus som vi haft totalentreprenad med .

tisdag 13 mars 2012

Förvaring är bra

Fyra garderober i hallen där den vänstra ska fyllas med återvinning

I tvättstugan en garderob, två linneskåp och ett städskåp.

Kaminen är snygg men det här är verkligen inte vackert. SÅ NÖJD att jag inte har detta
i vardagsrummet. Vi hade tänkt bygga in detta men det hade verkligen blivit en koloss
i hörnet, nu får vi fixa skrivbordet runt röret.

1 kommentar:

  1. Hej! Kul att du hittade till min blogg. Jag har nu lagt till info om vad stolarna kostar som svar på din kommentar eftersom fler kanske vill veta, så jag upprepar inte här. Vad spännande för er som har slutbesiktning den 4 april, det är ju snart!

    SvaraRadera