Välkommen!


Jag har skrivit den här bloggen för att dokumentera vår väg till vårt drömhus men också för att vänner, familj och övriga som är intresserade att följa detta. Jag har skrivit om vårt husbygge, inspiration m m och vill ni följa ett helt bygge från planering till färdigt hus så börja läs. Vi har ritat huset själva men snickrandet har gjorts av Svenska Familjehus som vi haft totalentreprenad med .

tisdag 21 februari 2012

Tapeter klara, våtrummen påbörjade

Vi är verkligen nöjda med våra tapetval. TACK till Bergströms måleri för målning och tapetsering! Detaljplaneringen för vidare inredning är på gång i våra huvuden och bara längtar att få åka och handla. Snart så...
Köket. Den här rutiga är jag glad att inte jag skulle sätta själv.


Kontoret

Allrummet - eller ska vi kalla det reserummet...får se när det blir klart.
Jag har mätt fel så tapeten är för smal, trodde jag tänkte rätt och beställde vägg minus dörrfoder men det blev tokigt....
bara att acceptera.

Stora badrummet förberett för kakling

Barnens badrum har fått tätskikt eller ngt

1 kommentar:

  1. Men vilken rolig "fototapet" med skyltar till världstäder var kan man köpa den??
    MVH Kristina i Borlänge
    Hör gärna av dig till mig om den kristina_barck@hotmail.com

    SvaraRadera