Välkommen!


Jag har skrivit den här bloggen för att dokumentera vår väg till vårt drömhus men också för att vänner, familj och övriga som är intresserade att följa detta. Jag har skrivit om vårt husbygge, inspiration m m och vill ni följa ett helt bygge från planering till färdigt hus så börja läs. Vi har ritat huset själva men snickrandet har gjorts av Svenska Familjehus som vi haft totalentreprenad med .

tisdag 1 november 2011

Tapeter/wallpapers

Inspiration for the house. C and F - look at the one that still excists.
If I were to decorate a baby room I would choose this one. Brings me lovely
memories from a house in Crawley Down GB.

Välkommen in! Vår halltapet.

Köket

3 kommentarer:

  1. Den rutiga var fin? Vad heter den?

    SvaraRadera
  2. Den är från In Trades kollektion Black & White

    SvaraRadera
  3. Hej mamma det är markus. Kökstapeten ser ju ut som den i mitt rum. haha. jag har det bra här hos mormor och morfar. jag kommer på fredag

    SvaraRadera