Välkommen!


Jag har skrivit den här bloggen för att dokumentera vår väg till vårt drömhus men också för att vänner, familj och övriga som är intresserade att följa detta. Jag har skrivit om vårt husbygge, inspiration m m och vill ni följa ett helt bygge från planering till färdigt hus så börja läs. Vi har ritat huset själva men snickrandet har gjorts av Svenska Familjehus som vi haft totalentreprenad med .

torsdag 3 november 2011

Mera tapeter

Duro har en fabriksbod i Gävle där vi tillbringade några timmar igår. Gjorde lite fynd och tog en del beslut. Skönt!
Markus valde grå/svart som ska tapetseras på längden. I kassen finns även tapet till
klädkammaren - 40 kr per rulle. Till kontoret hittade jag en lime/turkos för 327 kr för hela rummet.
Mycket bra av mig.

Majas rum blir grönt, Magnolia. 

En fondvägg till vårt sovrum. (Luta huvudet till vänster så blir den rätt)
200 kr för hela fondväggen ord pris mkt värre.

Jag är så nöjd att jag tagit beslut och att det inte var dyrt......mannen borde bli mkt förvånad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar