Välkommen!


Jag har skrivit den här bloggen för att dokumentera vår väg till vårt drömhus men också för att vänner, familj och övriga som är intresserade att följa detta. Jag har skrivit om vårt husbygge, inspiration m m och vill ni följa ett helt bygge från planering till färdigt hus så börja läs. Vi har ritat huset själva men snickrandet har gjorts av Svenska Familjehus som vi haft totalentreprenad med .

fredag 11 november 2011

Lister och socklar

Läste slutbeställningen igår och fick ngt att fundera på hela natten. Av alla beslut vi fattat så kan ju inte alla finnas kvar i hjärnan. Jag skulle kolla vad som ingår i garagepaketet vi beställt och snabbläser "sockel i lackad ek 69 mm" "dörrfoder vitmålade 69 mm". Fick panik! Hur är det möjligt att jag godkänt en beställning med enorma lister???
Ringde J på firman i morse och efter två timmar fick jag positivt besked - listerna är ej beställda än, så jag har möjlighet att ändra storlek. Ny storlek som levereras blir dörrfoder 55 mm och socklar 43 mm. STORT TACK för att det gick att fixa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar