Välkommen!


Jag har skrivit den här bloggen för att dokumentera vår väg till vårt drömhus men också för att vänner, familj och övriga som är intresserade att följa detta. Jag har skrivit om vårt husbygge, inspiration m m och vill ni följa ett helt bygge från planering till färdigt hus så börja läs. Vi har ritat huset själva men snickrandet har gjorts av Svenska Familjehus som vi haft totalentreprenad med .

måndag 4 april 2011

Dödläge - gillas inte

Träffade husritare G på Kupolen och han berättade att han ritat om mitt förslag med den taklösning som jag helst inte ville ha, men jag är ju endast kunnig på hur jag vill att det ska se ut, som tur är finns det konstruktörer som får berätta vad som fungerar och inte. I detta fall får jag tänka bort mitt stora pulpettak, men jag får två mindre. B skulle ringt mig idag, måndag, och det har han inte gjort...har det hänt ngt? eller är det så att de är överhopade av jobb så jag hamnade underst i "att ringa högen"? Ser fram emot möte. NU! Jag vill planera!!! Nu är det dödläge och det är INTE min grej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar