Välkommen!


Jag har skrivit den här bloggen för att dokumentera vår väg till vårt drömhus men också för att vänner, familj och övriga som är intresserade att följa detta. Jag har skrivit om vårt husbygge, inspiration m m och vill ni följa ett helt bygge från planering till färdigt hus så börja läs. Vi har ritat huset själva men snickrandet har gjorts av Svenska Familjehus som vi haft totalentreprenad med .

söndag 15 juli 2012

uppdatering 15 juli

Idag har vi rensat rabatter för första gången...och vi planerar hur och vad vi ska göra nästa år. Så här ser det ut nu.
Träden växer och gror



Stenrabatten

Flyttade Spirstånds

Årets hit - limegröna växter som väller ut över krukkanten
Växtplanket på gång. I rutorna har jag idag kommit på idén, foto kommer när allt är inhandlat.
Växterna i rabatten är lila (ev ngn rosa)

Jag är inte så snabb med mina frön, men svarta Stockrosor och svarta luktärter är på gång

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar