Välkommen!


Jag har skrivit den här bloggen för att dokumentera vår väg till vårt drömhus men också för att vänner, familj och övriga som är intresserade att följa detta. Jag har skrivit om vårt husbygge, inspiration m m och vill ni följa ett helt bygge från planering till färdigt hus så börja läs. Vi har ritat huset själva men snickrandet har gjorts av Svenska Familjehus som vi haft totalentreprenad med .

söndag 10 juli 2011

Bloggen ser kass ut

och jag vet inte hur jag ändrar så rubrikerna i höger spalt inte har ett gigantiskt tomt utrymme...

2 kommentarer:

  1. Prova att gå in i "Design" menyn och justera om lite i din layout för sidelement. Du kan ju lägga till och ta bort gadgets (utan att data försvinner) för att se om det gör nå'n skillnad. Nu verkar det som om din "tidsplan" gadget är otroligt låååång... =)

    SvaraRadera
  2. Jag tog bort den och skrev en ny. Tack för tipset (är inte så duktig på sånt här).

    SvaraRadera